Contactpersoon Bestuurssecretariaat PZNL PZNL (Palliatieve Zorg Nederland)
Laatst aangepast op: 17 juni 2020

Jaarverslag 2019

Nieuwsbericht | 17 juni 2020 | Bron: PZNL

Het publieksjaarverslag van PZNL is gepubliceerd. Dit digitale bestand biedt een terugblik op de activiteiten van de coƶperatie in het jaar 2019.

PZNL maakt zich hart voor de best mogelijke palliatieve zorg en zet daarvoor haar middelen in. Om een ontmoetingsplek voor uitwisseling van kennis te faciliteren, een platform voor constructieve dialoog te ondersteunen en daarmee de best mogelijke palliatieve zorg op iedere plek haalbaar te maken. Voor iedereen. Voor patiĆ«nt en omgeving. Voor zorgpraktijk, onderzoek en onderwijs.

We hebben inmiddels ervaren dat Corona ons uitdaagt. Het laat zien dat palliatieve zorg in Nederland naar een hoger plan kan en moet. PZNL zet zich daarvoor in, samen met haar leden. In dit jaarverslag een overzicht van de activiteiten uit 2019 die daaraan bijdragen.

Het PZNL jaarverslag 2019

Wij vinden kennis belangrijk Draag bij aan de verbetering van dit platform en deel hier jouw kennis, tips en tools! Of geef je op voor de PZNL-nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws op het gebied van palliatieve zorg.